Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2013 18:34 - Яки статуси за яки хора !!! :**
Автор: iloveyoumartii Категория: Други   
Прочетен: 17360 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Кучка съм била ?! Всеки си има характер..!! Уличница съм била ?! Ее..по покривите ли да вървя..!? Всяка вечер съм била с различни мъже..!! Ми откъде да ги взема еднакви..?! Спала съм с мъже..!! тЕ Оставят ли те да спиш ;d ?!   - Навън е нощ, в леглото той и тя. Тя го целуна, той подскочи. Тя го щипна, той подскочи. Накрая той не изтърпя, удари я и тя умря! Ах…горката муха.   Ако голям,дебел космат мъж влезе в стаята ви на Коледа и ви сложи в чувал  – не се плашете !:) Аз казах на дядо Мраз,че искам вас за Коледа !    Любовта и живота са една приказка с общо начало и преплетени пътища, защото любовта е която дарява живот!!! Любовта не е само миг от вечността, тя е безгранична и вечна!!! Когато пътищата се преплитат, когато искаме да задържим мига завинаги - си подарихме нашата връзка създадена с много любов!!!Обичам те   Може да съм сладка… Може да не съм.. Ама ме имаш.. само на сън ;]   Не Се ЯдОсВаЙ,кОгАтО гОВоРяТ зА тЕб-НеЗаВиСиМо ДаЛи Е дОбРо ИлИ зЛо.ВаЖнОтО е Че СтОйШ нАд ТяХ и Ги ЯдОсВаШ с ПрИсЪсТвИеТо Си !   сЪс СмЪрТнИ оКовИ оТ гРоБа ИзРоВи гРоЗнИ оТроВи..дА оБиКнЕш оМрАзАтА,дА нАмРаЗиШ ЛюБоВТа,дА иЗпИеШ оТрОВаТа,дА сЕ вЛаЧиШ в ПеПеЛТа!дА оТкрИеШ раДоСтТа в ПоГреБаЛНо   НяМАшЕ СмеЛоСТ В ОЧИТе Ми Да ПоГлеДнеШ ДоРи пРеДИ ВсИЧко ТоВа Което ти мИ прИчиНи.с КоеТо Ме НаРанИ.С МЕн ИСКАш дА бЪДеш тИ НалИ?И НиКога не Ще мЕ зАбРаВИШ пОМнИ!!   ».¤тИ с мЭн иГрИчкА лИ иГрАэш?!нО нЭ зНаЭш,чЭ аЗ щЭ бЪдА пОбЭдИтЕлкАтА СлЭд тОвА,зАщОтО вИнАгИ сЪм нА вЪрХа..¤.«   *|::.аЗ сЪм кУкЛиЧкАтА,кОяТу нЭ мОжЭш дА сВаЛиШ!аЗ сЪм пЭрФэКнАтА,с кОяТу дРуГиТэ щЭ сРаВнИш,тВоЯтА мАцКа От мЭн тЭ пАзИ,зАщОтО оТ зАвИсТ в кРаКаТа мИ лАзИ.::|*   `кОгаТо НЯМА какво да ми Кажете – Уста не ОтваРяйТе! кОгаТо НЯМА какво да Ми ПокаЖете – не се ОтваРяйТе !.. и кОгаТо не ВдяВате – ЗаеБете да РазСъжДаваТе… Tu Lo6a Tu Dobra Takava Sam Nali Taka ? Momi4e Sam S Kafevi Vlastva6ti 04i,Momi4e S Nai Razli4ni Taini I Me4ti . Tu Nejna,Tu Pak Zla Tova Se Krie V Moqta Du6a…   *Az SuM GaDna Ky4kA I Ne VqRvAm V LuBoVtA!ObI4Am MuJeTE Da Ma4Kam Da RaZbIvAm TeHnItE SuRcA!Ne Mi PuKa Za NikOi NqmAm Du6A,DqVoL Me NaRi4At I Mai si e taka!jiveQ za da naranqvam i ubivam lubovta*   *знАм чЕ нЕ сЪъм идЕАлнА..прЕцАКаш лИ мЕ прАиш грЕшкА тОтАлнА:акО оБичАм оБичАм дОкрАй.:.нЕ мЕ поЗнАВаш пО хУБаВо сИ трАй:жИвЕя кАктО сИ иСкЪъм и зА нИкоЙ нЕ мЕ еБе.:.пАдАм и стАВам,нО пАк сЪъм доБрЕ*   *НиКогА нЯМа ДА сЕ пРеДАВаМ,доРи сАмА Да осТаВаМ! с мОмчЕнЦА щЕ се ЗаигРаВАМ, посЛе нАгло щЕ ги зА*БаВам!НЕ Ми ТРябВаТ ГазАРи иЛи ИДеаЛи те сА сАМо за нек`ви п***и ЗаспАЛи! ТРябВа Ми еДно съРце, коЕтО Да ОбиЧаМ, нА кОЕтО дА ВяРВам и С НеГО МоеТо дА РаДВаM.*   BQX MOMI4E S GORDOST I VOLQ,   GLEDAX OTGORE,NE TARSIX OPORA,   OT KAKTO TE SRE6TNAX-NA BOGA SE MOLQ,DA ME NAPRAVI ZA MANI4KO TVOQ.   :* ?ЗабИвАм Се В Сърцето тИ Като ПиРончЕ?Аз Сам ТвоЕто СексИ БонБончЕ? :* (punch) Мъжът е крава,която се обяснява на всяка,която минава. (punch)   aЗ и тИ?!? ОтНоВо? – ПФф пАк мЕчТиИ..слОЖиХ eNd-Ъ нА тАя сМеШкА..дА сЕ зАнИмАВам с теБ БешЕ гРуБа гРеШkA   НяМа ВечНо да ПрощАвАМ..нЯма вЕЧно ТвоЕтО да СтАВа..КАк да ДишаМ аз РешАВам,Тази ВечЕр…ИмаШ МнОГо ЗдРАвЕ!!!   Мъже, мъже, мъже колко наивни сте!   Командвам ви наред като диригент.Следите всеки жест и всяка моя дума   и щом подам ви тон запявате във хор.   Не мога да ти се сърдя,ти си безумно красив,да си играеш с момичетата ти отива.Не мога да ти се сърдя,защото те обожавам и предварително всичко ти прощавам.   нИкОгА нЕ оБиЧаМ…..ТрУдНо Се ПрИвЛиЧаМ…..чЕсТо УнИжАвАм…..РяДкО оВаЖаВаМ…..чЕсТо ОтМаЩаВаМ…..и НиКоГа Не СъЖаЛяВаМ!!!   ЛюБов Ли?ТЯ нЕ съЩеСтвУва. КурВи?КуРволЯк коЛкОт Щеш.Аз Ли? аЗ щЕ тЕ зАбрАвЯ, ТакИа кАт Теб СА мнОoO!Ти лИ?тИ нАпрАви ГрешКа, ИДи Си, СкоРо щЕ я пРоумЕeш.Тя лИ?сЛед треТоТо Еб*нЕ щЕ тИ е оМръЗнАлА, зАщоТо тЯ е бИЛа n0PegHaTa A a3 EguHcTBeHaTa!!!   ***кФо иСкАш сЕгА от мЕн?! дА нЕ Би онАя дРугАтА дА тЕ остАвИ нЕзАдОвОлЕн! АмМ пИч Аз дА нЕ сЪм тИ иГрАчкА нЕ всЕкИ пЪт мОжЕ дА иДвАш прИ мЕн кОгАтО тИ сЪ плАчкА илИ пО тОчнО кОгАт тИ сЕ e*e пФ БъДи дОБрО мОмчЕ илИ тЯ иЛи Аз иЗбоРъ е тФоЙ иЛи нЕйн иЛи мОй***   Да ОбИчАш Е Не Да ЗаБрАвЯш,А Да ПрОщАвАш. Не Да СлУшАш, А Да РаЗбИрАш. Не Да ГлЕдАш, А Да ЧуВсТвАш. Не Да Си ТрЪгВаШ, А Да ОсТаВаШ…   КоЯ СъМ?Не Ти ТрЯбВа Да ЗнАеШ!ЧиЯ Съм? НиЧия СаМо На СеБе Си!КакВа СъМ?РаЗлиЧнА И НиКоГа ЕдНаКВа!КъДе СъМ?НаВсЯкъДе,До ТеБ И ДоКаТо Се УсЕтИш… Ме НяМа!…*   *НиКогА нЯМа ДА сЕ пРеДАВаМ,доРи сАмА Да осТаВаМ! с мОмчЕнЦА щЕ се ЗаигРаВАМ, посЛе нАгло щЕ ги зА*БаВам!НЕ Ми ТРябВаТ ГазАРи иЛи ИДеаЛи те сА сАМо за нек`ви п***и ЗаспАЛи! ТРябВа Ми еДно съРце, коЕтО Да ОбиЧаМ, нА кОЕтО дА ВяРВам и С НеГО МоеТо дА РаДВаM.*   (ИмА Ли НеЩо На ТозИ СВят…КоЕТо Да няМаш…Е аКо До СеГа е нЯмАЛо То …сеГа иМа…ТаКа кАтО мЕ ГлЕдАш …МоЖеш лИ Да ми УсТоиш….Еми не МислИ ,нЕ МожЕш ..   Da Sam PoRoChNA V MeNe Da KIpI SKanDaL ObAcHe PuK SaM MnoGo ToChNA i Za ToVA sI Me IzbRal!!!   Nie bqgame ot tezi,koito ni obichat,i obichame tezi ,koito bqgat ot nas !!!  



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iloveyoumartii
Категория: Други
Прочетен: 104236
Постинги: 37
Коментари: 3
Гласове: 14
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031