Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2014 11:49 - Съжалявам, turb04, но не можах да се стърпя...
Автор: christof Категория: Други   
Прочетен: 5770 Коментари: 24 Гласове:
29

Последна промяна: 11.01.2014 13:30


... прочитайки последния ти постинг.

http://turb04.blog.bg/sport/2014/01/10/diado-dobri-i-glupostta.1226948

           Същото се отнасяше и за този твой постинг.

http://turb04.blog.bg/sport/2013/12/24/antikoledno.1221906

           И знаеш ли защо?
       Защото няма нищо по-долно от двуличието. Какво имам предвид ли? Ето, за това говоря, колега turb04:

http://turb04.blog.bg/sport/2012/03/29/pomolete-se-za-deteto-mi.930819

http://turb04.blog.bg/sport/2012/04/15/neochakvana-dobrota.940453

           Когато имаше нужда от съчувствие и морална подкрепа от всички нас, ти призоваваше да се молим детенцето ти да се оправи. И ние го направихме. Дни наред го правихме. Гледах дори интервюто ти в една от телевизиите броени дни след инцидента и видях как се чувстваше - колко съсипан и притеснен беше тогава. Защото аз също съм баща и по дифолт се поставих на твое място. Защото и моят личен най-голям страх винаги е бил да не загубя детето си - няма родител, който да не се ужасява при тази мисъл.
           Поради тези причини, моето лично съчувствие тогава беше съвсем искрено. Така е било и с останалите съблогери предполагам.
           Твърдиш, че си атеист.
           Няма лошо, колега.
           Свободата на избор е свещенна, нали така?
           Ти си направил своя избор - да не вярваш в Бог, в Църквата или в каквото там не вярваш.
           Но голяма част от хората, които тогава ти призоваваше да се молят за дъщеричката ти, не споделят твоите атеистични възгледи. Голяма част от тях са искрено вярващи, а с гореспоменатите си постинги ти ги обиждаш, колега turb04.
           Обиждаш ги и ги наричаш "изпаднали в транс религиозни фанатици".
           А лично аз не съм видял някой от тях досега да те е обидил за това, че си "изпаднал в транс, плюещ отрова и богохулстващ атеист".
           За това говоря, колега turb04.
           За лицемерието.
           Никой не ти дава право да обиждаш онова, в което хората вярват - без значение как се нарича то. Още повече, когато си призовавал същите тези хора да се молят за детето ти.
           На кого са се молили тези хора, колега?
           Бог.
           Дядо Коледа.
           Феята на зъбките.
           Богородица.
           Свети Онуфри...
           Това не е от особено значение.
           Хората си избират Вяра, turb04. Нещо, което да им дава някаква надежда, докато живеят животите си, вършат ежедневната си работа и преживяват хубавите и лошите си моменти, учи ги да бъдат съпричастни и добродетелни и да не живеят така, сякаш са безсмъртни.

           Нещо, което да им казва къде е Границата.

           Онази Граница, която такива като теб се научиха да прекрачват, защото едни други хора с петолъчки в душите и пагони в главите им набиваха повече от четири десетилетия в мозъците.
           Границата между Доброто и Злото, между Правилното и Неправилното, между Личната Неприкосновеност и Общественото Общо, между Религия и Вяра.

           Знаеш ли какво казват старите свещеници, колега turb04? Не онзи гнусен педал, дето си размахваше оная работа в скайп. Не баба Гуса или останалите от педерастката комуна.
           Говоря за онези, истинските свещеници - последните мохикани на Вярата, запазила тоя народ в продължение на половин хилядолетие.
            Те казват, че човек по-често трябва да ходи до гробищата. Ей така, просто да се разхожда от време на време там.
           За да не се самозабравя, колега turb04.

           За да не се самозабравя.
          




Гласувай:
30



1. анонимен - Без да влагам нищо лично спрямо никого /в случая turb04/ подкрепям напълно!
11.01.2014 12:20
Дори нещо повече.
Обикновено хората сме в една или друга степен или форма двуличници.
Обикновено когато сме добре забравяме за Духовността. Обърнете внимание, че не казвам Бог или нещо от сорта, а говоря за онази Божествена Искрица Човечност, която трябва да носим и славим в себе си.
Притежавайки, ако не материално благополучие, то поне спокойствие, ние постепенно се отдалечаваме от това и ставаме някак си студени към факта, че много хора в този момент са в беда или най-малкото имат нужда от морална подкрепа.
Сещаме се за това, тогава, когато нещото /каквото и да е то/ започне да куца при нас и тогава се обръщаме към споменатата Духовност /за едни Вяра в Бог, за други нещо друго/, за която говоря.
А това наистина, ако не чиста проба двуличие, най-малкото е нечистоплътност във вътрешния ни духовен свят.
Мисля, че всеки би се съгласил с думите ми, че малко доброта не би навредила на никого.

Поздрави, колега!
Подкрепям напълно не самият ти постинг и конкретиките, а това, което се крие зад него.
Защото то е важното.
цитирай
2. vmir - Memento mori
11.01.2014 12:26
Туброча умее да реди думичките в изящни поредици, но другото, което прави му отнема шанса да реализира дарбата си подобаващо.

За мен е пълна мистерия как е възможно да се съчетае талант и забележителни умения като неговите с невероятния му фундаментален примитивизъм, който предопределя и социалната му инфантилност. Как е възможно да не забелязва, че се подиграва не толкова с хората, колкото със съдбата си и съдбата на хората, на които държи? Тоя човек буквално дърпа дявола за опашката и си вярва, че щом дявола не е какъвто го описват бабите на внучетата си, значи дявола не съществува.
цитирай
3. veneti - Добре казано.
11.01.2014 12:36
Да слезнеш на земята е толкова трудно, колкото и да ходиш по вода, не го може всеки.
цитирай
4. milady - ако разрешите ,г/да...
11.01.2014 12:59
Аз подкрепям и двете страни ,
всеки си има перспектива!!
и лично ниво/духовно/
пс. само един ВЪпрос кам автора !?
Имате ли близки на гробището, съжалявам за личния въпрос!
и кога последно ги посетихте .....
цитирай
5. christof - Имате ли близки на гробището, съ...
11.01.2014 13:23
milady написа:
Имате ли близки на гробището, съжалявам за личния въпрос!
и кога последно ги посетихте .....


Съжалявам за личния въпрос, но Вие наистина ли не осъзнавате, че питането Ви е доста глупаво?
цитирай
6. milady - ре автора .. извиних се, нали ...
11.01.2014 13:45
ВЪпроса е жесток ,а не глупав ...
но имате още време ,да разберете разликата !!
дано да е по задълго!
иначе интел.написано!поздрави!!
цитирай
7. christof - ре автора. . извиних се, нали. . . ...
11.01.2014 14:06
milady написа:
ре автора .. извиних се, нали ... ВЪпроса е жесток ,а не глупав ...

Ре коментиращата, и аз се извиних, нали? Моят въпрос също беше жесток. И щом държите, ще Ви отговоря.
Драга Милейди, аз лично не познавам човек, който да няма поне един близък в гробищата. Колко често ги посещават, не мога да твърдя. Лично аз посещавам моите винаги, когато съм наблизо и имам възможност.
Надявам се да разберете разликата между това, което съм имал предвид в постинга си и това, което евентуално сте екстрактирала от него.
Удовлетворява ли Ви отговорът ми?
цитирай
8. milady - re автора...
11.01.2014 14:26
имате йезуитски способности...
личи ви / дори от снимката /
която е про/ демонска...
вие сте манипулиран ,според мен, а не колегата
турбо04......
sori ama , не ви отива на култ.стил..;)
ХУбав ден!!
цитирай
9. lidislidis - Имате право и казвате истини всички дали мнение в постинги и коментари
11.01.2014 16:40
Да не забравяме основното . Държавници,които са направили от населението си просяци и се гордеят с това, вместо да се срамуват те смесват и оправдават грабителството си с религията са за разсрел. Дядо Добри е човек с добродетели, вяра и желание да помогне на себеподобните,но той не може да изземва функциите на дембелите алчни и крадливи от социално министерство.Нишо чудно,ако се разследват сумите дарявани от него да лъсне истината,че този боголюбив старец е жертва на престъпния бизнес просия в България...
В цивилизованите страни просията е забранена,тъй като е срам за управниците и унижение за човека...Да е жив и здрав дядо Добри...не му е лесно . Не го упреквайте !
цитирай
10. blackpredator - Също "За лицемерието"
11.01.2014 17:08
Като убеден агностик, подкрепих постинга на Турбото
В часта "лечение на деца" и "...на манипулативната политика на една архаична и абсолютно безполезна за хората институция, която е като паразит и се интересува само от собственото си оцеляване".
Не намирам, за разлика от Турбото, че Дядо Добри е глупак.

Намирам за глупаци тия, които мислят, че демонстрация на "Вяра" се отъждествява с "Вяра".
Точно там е Границата, за която пишеш.
Дали ще е в тотем, в аллах, Христос или Мамон, това е нещо лично.

Другото е клип на баба Гуси в различни варианти...
цитирай
11. karaiany - Справедлива позиция! Поздрави!
11.01.2014 17:20
Справедлива позиция!
Поздрави!
цитирай
12. sestra - Прави ти чест да напишеш това.
11.01.2014 17:55
Много често харесвам текстовете на Турбо4, той им стил и култура. И това още повече го задължава да има почтителност. Чула съм и още едно нещо от свещеник и то е, че най-невъзможно е било за него да разговаря с атеисти, защото в техните убеждения няма реално нито с какво да спориш, нито с какво да се съгласиш, няма нищо. И пак имат право да бъдат, но наистина, в крайна сметка всичко е въпрос на уважение. Защо не усвоихме ние тази толкова логична мисъл на Чърчил - "Свободата ми стига до там, където започва твоята." Защо?
цитирай
13. kasnaprolet9999 - Написах на турбо следния коментар
11.01.2014 18:31
Дядо Добри не е глупак, просто не е обикновен човек, той духом е близо до бога и живее като отшелник-свят човек е. В това лично се убедих, когато преди две години посетих Байлово, заедно с един приятеля с когото ходихме в околностите му да берем смрадлика. Един негов познат ни показа пристройката в двора на местната църква, където дядо Добри живее. Разказа ми също, как той пътува всеки ден с влака до София и се връща вечер за да събира пари за църквата. Аз също се изумих, когато разбрах, че ги е дал за най-богатата ни църква и то такава огромна сума. Като видях в каква бедна обстановка живее го сравних с пешерните отшелници. Нашият познат рече, че зимата дядо Добри кара без отопление и даже една крушка не иска да си купи с парите, изкарани от просия, та като изгори той му подарявал следващата. Във влака не му искали билет и така не харчел пари за нищо друго. Такива като него са били и отшелниците, но никой не ги е наричал глупави и са имали уважението на хората, които са ги посещавали в техните убежища.
Не съди за да не бъдеш съден. Христос не е измислица, просто църквата го употребява за свои цели от векове.За всичко останало си прав, църквата не е това, което трябва да бъде, но ти изхвърли бебето заедно с мръсната вода.
цитирай
14. saadi - Това си беше поредната простотия на Турбо4а .
11.01.2014 18:31
Сякаш Господ му е виновен за личните му провали .
Дядото е дарил , заради вярата си в Бог , а не защото вярва в непогрешимостта на поповете .
Пък и Тубича е един от малцината в тоя сайт , които не би трябвало да имат очи да се покажат тука , камоли да приказват за морал . Той пак има късмет , че не го усети Никита , че оная каквато е мила и деликатна , такъв подсещащ постинг за любовните му геройства може да изпраска , че Тубича щеше да се чуди сега ли да напусне блог.бг завинаги или след малко .

цитирай
15. christof - Като убеден агностик, подкрепих ...
11.01.2014 19:01
blackpredator написа:
Като убеден агностик, подкрепих постинга на Турбото
В часта "лечение на деца" и "...на манипулативната политика на една архаична и абсолютно безполезна за хората институция, която е като паразит и се интересува само от собственото си оцеляване".
Не намирам, за разлика от Турбото, че Дядо Добри е глупак.

Намирам за глупаци тия, които мислят, че демонстрация на "Вяра" се отъждествява с "Вяра".
Точно там е Границата, за която пишеш.
Дали ще е в тотем, в аллах, Христос или Мамон, това е нещо лично.

Другото е клип на баба Гуси в различни варианти...


Хищник, ако си обърнал внимание, аз не коментирам съдържанието на постингите му. Дори донякъде съм съгласен с него в онази част за лицемерната предколедна благотворителност. Нито му държа сметка защо бил атеист, нито коментирам Дядо Добри, нито Църквата. Дразнят ме радикалните му, примитивни съждения и лицемерни хули по същите тези хора, които се молеха детето му да се оправи.
Които се молеха, защото той поиска това от тях.

цитирай
16. christof - Сякаш Господ му е виновен за личните ...
11.01.2014 22:49
saadi написа:
Сякаш Господ му е виновен за личните му провали .
Дядото е дарил , заради вярата си в Бог , а не защото вярва в непогрешимостта на поповете .
Пък и Тубича е един от малцината в тоя сайт , които не би трябвало да имат очи да се покажат тука , камоли да приказват за морал . Той пак има късмет , че не го усети Никита , че оная каквато е мила и деликатна , такъв подсещащ постинг за любовните му геройства може да изпраска , че Тубича щеше да се чуди сега ли да напусне блог.бг завинаги или след малко .


Здравей, Саади! За много години!
Не познавам Турбото, а и не искам. Чувал съм някакви подхвърляния оттук-оттам на разни блогери по негов адрес за някакви педофилски изпълнения или нещо такова, но не знам доколко са верни.
Мен ме дразни тази негова показна арогантност, която дори не е изиграна искрено. Този човек преиграва дори, когато се прави на голям мъжкар. За съжаление, това важи с пълна сила за много български мъже, които по един или друг начин са огорчени от собственото си битие. То си е болест на Обществото.
цитирай
17. nikita6864 - .
11.01.2014 23:38
saadi написа:
любовните му геройства


Саади, не знаех, че да дефлорираш 13 годишната си доведена дъщеря, се брои за геройство.
цитирай
18. karaiany - любовните му геройства Саади, ...
12.01.2014 04:38
nikita6864 написа:
saadi написа:
любовните му геройства


Саади, не знаех, че да дефлорираш 13 годишната си доведена дъщеря, се брои за геройство.


Затова е казано: "Не хвъряй камъни, особено ако живееш в стъклена къща!"
цитирай
19. apostapostoloff - А бе, аланкоолу,какво общо има
12.01.2014 04:46
между човешкото съчувствие и църквата? Какво? Нищо общо няма- църквата е мошеническо, грабителско сдужение, което обира тъпаците по един много безопасен за църквата начин. Църквата е нечоешка, зла, жестока и подла бандитска институция. А ти, миличък, си доста тъповат. Толкова си глупав, че никога няма да разбереш, колко си глупав. Ама продължавай да се правиш на християнин, може пък и да заблудиш някого...
цитирай
20. saadi - Жив и здрав , друже !
12.01.2014 09:16
За много години на всички !
Никита е права в забележката си към мен . Вложих , разбира се , друг смисъл в думата "геройства" , но съм пропуснал да сложа кавичките . Моя грешка .

Бай Апостол още не може да преживее , че книгата "Библия" се продава повече от неговата "Тайните на магията" . Мисля да си поръчам от него един месечен хороскоп само за 449 лв , за да му повдигна леко настроението . Пък и знам , че бай Апостол изобщо не е мошеник и му вярвам напълно .
цитирай
21. christof - След този коментар на маг Апостол, ...
12.01.2014 09:39
След този коментар на маг Апостол, всичките ми съмнения относно ясновидските му съмнения се потвърдиха. Не само че е мошеник от класа (което важи за всички астролози), но е и възглупав, защото изобщо не е схванал за какво говоря в постинга.
цитирай
22. christof - Саади,
12.01.2014 09:45
че той маг Апостол направо без пари ги правел тия хороскопи, бе. :) Да взема и аз ли да си поръчам един? Нека да вземе някой лев човечеца, че китарата май още не я е продал.
Що се отнася до "любовните геройства" на блогера turb04 - честно казано, направо не мога да повярвам. Съвсем сериозно питам - това вярно ли е или са само измислици, за да го дразнят?
Пак казвам - въпросът ми е съвсем сериозен.
цитирай
23. milady - ееее ,колегите..несе сърдете ....амаа..
12.01.2014 10:40
този път..КОЙ. КОЙ ,разми поста
питааам азз ................
цитирай
24. nikita6864 - .
12.01.2014 10:52
Каква измислица бе, Бекси, та педофилът даже и "роман" е написал по въпроса:

http://www.scribd.com/doc/2882144/%D0%91%D0%B5%D0%BB%D0%B8-%D0%B3%D1%80%D0%B5%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B5
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: christof
Категория: Забавление
Прочетен: 794201
Постинги: 130
Коментари: 2502
Гласове: 3898
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930