Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2014 23:27 - Блогови размисли
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3583 Коментари: 10 Гласове:
21

Последна промяна: 04.09.2014 19:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
БЛОГОВИ РАЗМИСЛИ

 Ако попаднеш случайно в блоговият ми рай
не бързай да излезнеш,
постой при мен  на топло моля те!
Разходи се в най-затънтеното кътче
из блоговата ми обител,
предусещайки уханието на виртуалното ни щастие.....
Задочно знам, че тук е уютно мястото за теб и мислите ти.
Затвори виртуалният прозорец! Не очаквам повече читатели!
Нека само двамата, да вървим из блоговата ми шир.....
Чуваш ли как стене душата ми, 
как един блогър достигнал дъното на това място,
мислейки за теб читателю в тъмнината, която ни е необходима,
за да почувстваме функцията на топлата ни виртуална плът.
Питаш ме дали съм пил....дрогиран ли съм?
Не съм сигурен, за състоянието ми!
Може би съм щастлив мъртвец в хаоса от мисли, букви и стенания.
Аз съм блогър, да наистина съм блогър!
По-някога сляп, по-някога глух в този набеден свят!
Когато един блогър пише, Боже господи повярвайте му,
че той пише от душа тъжната си истинска история.
Имах и имам все още приятели в тази моя блогова стая. Бяха добри времена, но някак си скоро те, като че ли свършват.
Дали, защото намерихме смисъл за всички неща,
които сме писали, мечтали и загатвали?
Аз съм блогър, но колкото и да си отивате от тук, аз няма да ви забравя, дори и злобата да ви тресе.
И блогът ни от студ да се пропука, пак ще пиша, ще разтапям винаги ледовете с моите мечти  и мисли.......
Блогъри/ки, когато един блогър пише, знайте, че той пише с душата си за всички нас!
Поне това съм аз.......!

       image

aip55







Тагове:   блог,   блогър,   виртуал,


Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. freeoldmen - Ти си непоправим
30.08.2014 23:35
романтик! :-)
цитирай
2. aip55 - романтик! :-) Най-лошото нещо ...
31.08.2014 02:09
freeoldmen написа:
романтик! :-)


Най-лошото нещо е да се затвориш в единична килия. Да не допускаш никого при тебе, да страниш от заобикалящият те свят, а това води до самоунищожение на личността ти.
Блог.бг е отворен за всички, които искат да изразят становището си.
Е... ще има и криво разбрани, както обикновено попадат в това число и романтиците, но хубавото е това, че е богат на разнообразни идеи и личности, които обогатяват и осмислят това, което мислим и пишем. Всеки си има почерк на мислене и писане, което е признак на образованост, култура и рутина от тези, които четат мислите ни.
Благодаря за мнението ти Free.......
цитирай
3. mt46 - Поздрав!...
31.08.2014 13:04
Хубаво е, че пишеш откровено, с душата си...
цитирай
4. aip55 - Хубаво е, че пишеш откровено, с д...
31.08.2014 13:17
mt46 написа:
Хубаво е, че пишеш откровено, с душата си...


Благодаря ти Марине за оценката ти. Радва ме, че ме подкрепяш! Нали за това сме тук, да покажем нашият начин на мислене......
цитирай
5. makont - Обикновено романтикът, добрият човик и този, който споделя истинските си
03.09.2014 13:23
мисли, минава за задръстеняк. Трябва да си особен, нахакан, непредвидим, заядлив и някак си ще се вмистиш в този свят (блог-все пак е извадка на случаен принцип). И все пак, споделям твоите размисли, с лицемерие не се живее, пък който както иска да го разбира. Поздрави от още една, чупеща си главата!
цитирай
6. aip55 - мисли, минава за задръстеняк. Т...
03.09.2014 16:39
makont написа:
мисли, минава за задръстеняк. Трябва да си особен, нахакан, непредвидим, заядлив и някак си ще се вмистиш в този свят (блог-все пак е извадка на случаен принцип). И все пак, споделям твоите размисли, с лицемерие не се живее, пък който както иска да го разбира. Поздрави от още една, чупеща си главата!


Да Мак, романтика е сантиментална личност. Приема всичко от сърце и се вживява в ситуацията, в която се намира.
Но не всички могат да бъдат такива, защото в бруталното ни агресивно, алчно за капитали съвремие, романтика минава за глупак, без да се оценят неговите чувства и мисли както подобава.
Умен коментар си спретнала, за което много ти благодаря!
цитирай
7. troia - Ами
03.09.2014 21:32
хубаво си го написал, романтично дружелюбно и само чашата вино пред камината липсва /това е моето допълнение:))/, но.....защо сложи снимката на този с големия пищов и кръвнишкият поглед? :)) Това определено не си Ти и той не не би се изразил по този начин. Чети или умри! е неговото послание.:))
Надявам се, че усети шегата ми. Ако всички блогъри мислеха като теб, тук би било по-спокойно и приятно място.
цитирай
8. aip55 - хубаво си го написал, романтично ...
03.09.2014 22:08
troia написа:
хубаво си го написал, романтично дружелюбно и само чашата вино пред камината липсва /това е моето допълнение:))/, но.....защо сложи снимката на този с големия пищов и кръвнишкият поглед? :)) Това определено не си Ти и той не не би се изразил по този начин. Чети или умри! е неговото послание.:))
Надявам се, че усети шегата ми. Ако всички блогъри мислеха като теб, тук би било по-спокойно и приятно място.


Благодаря ти за откровението Кат.....!
Ще ти отговоря първо за големия пищов. Илюстрацията и посланието е:( Искам истината и само истината!)
Аз цял живот се стремя към нея, но тя все намира вратички да злоупотреби с доверието ми. За това съм я притиснал така кръвнишки, за да не и дам шанс да ми манипулира съзнанието, дори и в писането на блоговите ми, усещания и мисли!
Е, не се страхувай от пищова, ще ти издам една тайна! Пищова е водна детска играчка.......
цитирай
9. begetron426 - Когато носиш истината в душата, тя се излива от нея най-чиста
04.09.2014 16:01
Когато носиш истината в душата, тя се излива от нея най-чиста и е най-полезна за всички. Благодаря ти за удоволствието да прочета написаното. Поздрав и творчески успехи!!!
цитирай
10. aip55 - Когато носиш истината в душата, тя ...
04.09.2014 16:26
[quote=begetron426]Когато носиш истината в душата, тя се излива от нея най-чиста и е най-полезна за всички. Благодаря ти за удоволствието да прочета написаното. Поздрав и творчески успехи!!![/quote

Впечатлен съм от коментара Ви begetron426...... и високата оценка, която ми давате! Това се казва подкрепа и разбиране по темата.
Аз също съм Ви фен, но много често компетентността ми по Вашите материали е бедна и за това се въздържам от коментари при вас. Радвам се, че ме четете и това Ви доставя удоволствие.
С уважение:.......
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1487632
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7322
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930