Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2010 22:31 - Глоба за пушене на работа - 1200 лв.
Автор: wallstreet Категория: Новини   
Прочетен: 19537 Коментари: 32 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Такова наказание наложил шефът на шуменска фирма на свой високопоставен служител, които освен това му е и роднина

Рекордно висока глоба от 1200 лв. за пушене на работното място отнесе високопоставен служител на шуменската фирма "Мадара" АД.

Веселин Петров, който е управител на дъщерното дружество "Мадара трейд" ООД, бил спипан с цигара в събота.

Собственикът на фирмата Валери Симеонов на момента издал заповедта за наказанието и наредил тя да бъде разлепена на десетки места на територията на завода.

Любопитно е, че Петров е кръстник на Симеонов. Това обаче не попречило на шефа да наложи строгото наказание.

Симеонов съобразил, че сумата е твърде голяма за плащане наведнъж, затова наредил да се правят удръжки от заплатата на родственика си в продължение на три месеца.


Собственикът на "Мадара" АД е известен с твърдия си характер и всички негови служители знаят, че е безкомпромисен, когато хване някой "в крачка". Работниците дори наричат заповедите му за наказания некролози, защото са със снимка на провинилия се и се лепят по стълбове и табла, съобщава БГНЕС.

Досега обаче налаганите глоби за тютюнопушене във фирмата не са надвишавали 300 лв.

В района на завода има достатъчно на брой места за пушене, знаем, че да запалиш цигара другаде е опасно за джоба, коментира служител на "Мадара" АД.

Според БГНЕС обаче повечето от подчинените на Симеонов го подкрепяли за твърдата ръка в управлението и никой не си и помислял да напусне или дори да се оплаче някъде за глоба.


източник:вести.бг
Глоба за пушене на работа - 1200 лв.


Тагове:   новини,   глоба,


Гласувай:
7



1. raders - Ашколсун! Ето за този бих гласувал и ...
02.08.2010 23:08
Ашколсун! Ето за този бих гласувал и бих го предложил за премиер.
цитирай
2. анонимен - до 1
02.08.2010 23:23
То и аз бих гласувал за такъв, но се съмнявам, че възможно това да се случи.Твърде е хубаво, за де се случи.
цитирай
3. анонимен - Евала!
03.08.2010 00:16
Какво да кажа освен 'браво'!!!
цитирай
4. анонимен - Turbokompleksar!
03.08.2010 04:23
Turbokompleksar!
цитирай
5. анонимен - до 4
03.08.2010 09:18
И защо мислиш така? Лисно е да наречеш някого по някакъв начин, но на дали можеш да се обосновеш!
цитирай
6. анонимен - Ами аз съм го виждал човека веднъж и. ...
03.08.2010 09:33
Ами аз съм го виждал човека веднъж и ... се представи като пъдаря на мадара ... а все пак професионалистите там не се овце, нали?
цитирай
7. анонимен - Не го познавате
03.08.2010 09:55
Вие не го познавате, той е откачен. От него може да се очаква всичко, може на следващия ден да ги уволни, после да ги върне и пак да ги уволни.
цитирай
8. анонимен - Да са живи откачените
03.08.2010 11:55
Пада им се на всички такива откачени шефове. Ще ми пуши колегата насреща ми. Моя шеф не му пука, ама онзи прост пушилист трови и мен, затова съм с двете ръце за брутални наказания срещу пушачите. Не ме интересува кой колко е пристрастен, нито, че е социален проблем.
цитирай
9. анонимен - Кръстник и кумец ха. . . ха. . . ха. . . ...
03.08.2010 13:21
Кръстник и кумец ха...ха...ха...За пред работниците може и по висока глоба
цитирай
10. анонимен - Глобата се връща
03.08.2010 13:23
Преди 5 години работих в една фирма, където шефа беше същия заядлив капут и беше много усърден в глобите, обаче пари за запалти даваше много трудно и по малко. Като се ядоса за нещо, първите двама, които види веднага си го отнасят. Веднъж си позволи да ме глоби с 50 лв. затова, че пуша вместо да си върша работата, а аз в 14 ч. пушех първата си цигара за деня. Преди това от 8.00ч. не бях вдигал глава. Та тази глоба от 50 лв. му струваше около 80 000 лв. Просто една фирма на едни познати отиде да работи с друга фирма. Освен това напуснах и на въпроса "Защо?" отговорих, че вече съм си намерил една фирма, където плащат на хората да пушат и да си клатят краката, а ги глобяват, ако работят.
цитирай
11. анонимен - Това си е чист произвол
03.08.2010 13:31
Налагането на подобна глоба, а още повече удържането и от заплатата е незаконно, да не говорим за разлепването на т.н. "некролози", за подобно нещо в нормална държава собственика на въпросната фирма ще се отзове на топло за няколко години и ще плаща обезщетения докато е жив :)
цитирай
12. анонимен - anonimen
03.08.2010 14:14
e tozi direktor e naredil na rabotnicite,da vlizat v stolovata s 4isti drehi i 4ehli v stolovata,akogoto hvanat da iznasqhrana ot stola ostava i bez bezpltna hrana. Zdravo pipa
цитирай
13. bassplayer - Ето затова, човек трябва да работи за себе си, а не за някой друг
03.08.2010 14:17
Ето затова, човек трябва да работи за себе си, а не за някой друг, аз не пуша, но не съм свикнал някой да ми казва какво да правя, този шеф е абсолщтен глупак, в даден момент, когато има нужда от помощ може никой да не му подаде ръка...
цитирай
14. raders - Понеже по български /цигански/ я ...
03.08.2010 19:01
Понеже по български /цигански/ я караме все на компромиси затова сме на това дередже. Аз не го познавам този; може да е откачалник, но затова, че държи да се спазват наредбите е съвсем прав.
Между другото, почти съм сигурен, че това е някакъв сценарий /уговорка между двамата/, за да се сплашат останалите. После ще го награди по някакъв повод и готово.
цитирай
15. анонимен - коментар
04.08.2010 12:49
на входа на тази фирма стоят бюстовете на Г.Димитров и Т.Живков как мислите защо е наказан пушача?
цитирай
16. анонимен - МАЛОУМНИК
05.08.2010 03:07
Така си мисля за този тип и кой е назначения комеца бе....ако ги разбуташ кой знае какъв синжир ще се окаже зълви,булки,итърви и теп подобни бажанаци ами то целия завод са рода за показ наказани после наградени и наредени на маса.
Знаем ги такива строги типове те са на всякаде.
цитирай
17. анонимен - Що не се прави на отворен пред тъщата
05.08.2010 04:34
Жена му вкъщи сигурно си пуши където и падне и тоя си го изкарва на работниците. Типичен мъж под чехъл.
цитирай
18. анонимен - Комунист
05.08.2010 08:29
"на входа на тази фирма стоят бюстовете на Г.Димитров и Т.Живков как мислите защо е наказан пушача?"-ами защото при СОЦИАЛИЗМА имаше ред,затова....да знаят хората които влизат във фирмата че влизат в сериозно и стабилно предприяятие ...
цитирай
19. tareva - забрана за пушенето
05.08.2010 09:03
Приветствам всяка забрана за пушене!Млади хора! Не пушете! Не се състарявайте преждевременно!Живейте без тютюнев дим!
цитирай
20. анонимен - Да му се удържа от заплатата? Моо...
05.08.2010 12:00
Да му се удържа от заплатата? Моооже. А глобеният може да се оплаче в ИТ за незаконно удържане на суми от заплатата.
Разлепил навсякъде заповедта? Моооже. А наказаният може да се оплаче в Комисията за защита на личните данни.
Всъщност двете институции би трябвало да започнат проверка на случая самостоятелно на база информацията от вести.бг
цитирай
21. анонимен - ha ha
06.08.2010 00:59
пушил е цигари без бандерол, така му се пада, даже малко го е глобил
цитирай
22. анонимен - Заглавие
06.08.2010 10:42
pachangel написа:

Не мисля че някой ще може да ми диктува какво да правя,сам си решавам.Когато получавам нещо от някой тогава ще си дам задника под наем но това просто няма шанс да стане.Не трябва да мачкат младите само защото ги притиснаха до стената и на сила ги правят роботи,това госпожо не ми харесва.Вие сигурно цял живот сте била мачкана и сега призовавате за овчедушие и избивате комплекса на роба у себе си.Не казвам че трябва като мен да пушат а това че трябва да знаят че "демокрацията" към която са ни подкарали като овце се осъществява с хора като вас,с оръжие,глоби,терор,лъжи и с нищо добро.Вие като мен сте дърта така че не се правете на майка Тереза а в същото време не изпращате синът си в Авганистан,Ирак...а ръкопляскате на деспотите които заслужават нещо по различно от вашето ръкопляскане.


Човече, ти не си ок. Жената ти каза, че си обикновен глупак, че си даваш парите за отрова, че и на всичкото отгоре защитаваш този си порок, а ти и говориш за демокрация и Ирак...
цитирай
23. анонимен - pfff
06.08.2010 16:31
toa temerut shte si nameri maistora
цитирай
24. анонимен - за пушенето
06.08.2010 19:20
Онзи ден по новините показаха един от съдиите, освободили онези, невинните, да пуши в съдебната палата. Не видях някой да се втурва да го глобява. Може би после са го глобили,а?
цитирай
25. анонимен - 4 freedom
06.08.2010 20:23
"Не мисля че някой ще може да ми диктува какво да правя,сам си решавам.Когато получавам нещо от някой тогава ще си дам задника под наем но това просто няма шанс да стане."
Togava zashto mi narezhdash da ti disham otvratitelniyat dim. Kolko shte se trovish ne mi puka, no ako ne go pravish samo kqdeto tryabva ne mi se sqrdi
цитирай
26. анонимен - че какви са тези заплати?
06.08.2010 21:49
Какви заплати вземат тези хора, щом 3 месеца ще отдържат по 400 лв.? На мен трябва да ми вземат цялата заплата за 4 месеца......
цитирай
27. анонимен - Пук
07.08.2010 10:52
Нямам нищо против пушачите. Имам против да ми димят. Така ми нарушават личната свобода и здраве. Когато аз пия, тровя моя си черен дроб, но когато те пушат срещу мен, те са престъпници - тровят мен.
цитирай
28. анонимен - ЕЙ,ЙЙЙЙЙ.....ГЛЕЙ, ТИ....
07.08.2010 14:02
ИМА ЛИ ГЛОБЕНИ ,ВЕЧЕ......???!
цитирай
29. pachangel - Имаш право 28. анонимен
07.08.2010 16:26
анонимен написа:
"Не мисля че някой ще може да ми диктува какво да правя,сам си решавам.Когато получавам нещо от някой тогава ще си дам задника под наем но това просто няма шанс да стане."
Togava zashto mi narezhdash da ti disham otvratitelniyat dim. Kolko shte se trovish ne mi puka, no ako ne go pravish samo kqdeto tryabva ne mi se sqrdi


Винаги съм се съобразявал с тези които не пушат когато съм на гости,в къщи не навсякъде пуша,в заведения където не се пуши влизам само за малко и когато имам работа.Една година не пушех и не умрях но сам съзнателно бях решил.Не ми харесва че кампанията дойде от полицейска страна където психопатите и наркоманите преобладават а аз не се смятам за такъв.Много българи са като мен и винаги може да се разбираме с една дума но психозата която беше внесена от вън и начина по който се говори с тези които пушиме естествено че ще има подобаваща реакция.Защо ли със същия ентусиазъм не говорите срещу наркотиците или не искате да пречите на бизнеса на идеолозите си.Вашите идеолози когато направят за младите един нормален стандарт тогава говорете.Имам достойнство така че на който му пречат цигарите ми да не сяда на моята маса и сам да си плаща сметката.По демократично как да го направиме господа евроатлантици,даите своето мнение за взаимно решаване на проблема а на пишете само каквото вие не искате и какво ви пречи.Излъгаха ви че сте много значими а в същност този който плаща той поръчва музиката,винаги е било така и така ще бъде.
цитирай
30. анонимен - Кога ли
07.08.2010 21:09
висши и по-низши ДЪРЖАВНИ СЛУЖИТЕЛИ ЩЕ БЪДАТ НАКАЗВАНИ ЗА ШЛЯЕНЕ ПО ЕТАЖИТЕ И ПИЛЕЕНЕ НА РАБОТНО ВРЕМЕ , РАЗКАРВАНЕ НА ГРАЖДАНИТЕ ЗА НЕЩА, КОИТО МОГАТ ДА ГИ СВЪРШАТ ВЕДНАГА, А НЕ " УТРЕ ".
НЯКОЙ ДА Е ЧУЛ ЗА ПОДОБНИ НАКАЗАНИЯ И КОНТРОЛ ЗА СТРИКТНО СПАЗВАНЕ И УПЛЪТНЯВАНЕ НА РАБОТНОТО ВРЕМЕ НА РАБОТНОТО МЯСТО.
И СЕГА СЪЩИТЕ ПЛАЧАТ, ЧЕ НЕ НЯМА ДА МОГАТ ДА СИ И "ИЗКОНСУМИРАТ ОТПУСКИТЕ" , СОЦИАЛНАТА ПАРТИЯ БСП ПЛАЧЕ ЗАЕДНО С ТЯХ !

В ДЪРЖАВНИТЕ СЛУЖБИ ПРОДЪЛЖАВА ДА СЕ РАБОТИ ПО СОЦИАЛИСТИЧЕСКИЯ ПРИНЦИП :
" АКО ЕДНА РАБОТА Е ТРЯБВАЛО ДА СЕ СВЪРШИ ВЧЕРА, НО НЕ Е СВЪРШЕНА, А ДНЕС НЕ Е ПОТЪРСЕНА ОТГОВОРНОСТ ЗА ТОВА, ЗНАЧИ МОЖЕ ДА СЕ ОТЛОЖИ ЗА УТРЕ" .
В ЧАСТНИ ПРЕДПРИЯТИЯ И ФИРМИ ТОЗИ ВЪПРОС Е РЕШЕН ПО НАЧАЛО, ТА СЕГА СПОКОЙНО МОГАТ ДА СИ РЕШАТ ВЪПРОСА И С ТЮТЮНОПУШЕНЕТО.

цитирай
31. анонимен - anonimen
07.08.2010 22:03
ok mnogo dobre e napravil tozi hef emi da htom hte mu udurgat po 400 leva ot zaplata zna4i toi vzema 4 puti po tolkova 4e i po-ve4e taka e v 4astnite firmi na edni davat a na drugi podxvurliat gulti stotinki no tova e vse pak giveem v bulgaria i tova e 4astna firma a i trubva da se spazvat naredbite kakvo hte stane ako vseki lapne po edna tsigara toi e otihul da raboti ili da puhi koito hte puhu da si vurvi
цитирай
32. анонимен - И колко са глобените някой знае ли? ...
08.08.2010 12:27
И колко са глобените някой знае ли? Може би толкова колкото са глобените пушячи по улиците, дето си хвърлят фасовете на земята?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: wallstreet
Категория: Бизнес
Прочетен: 7697850
Постинги: 1820
Коментари: 9527
Гласове: 9412
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031