Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2006 10:04 - Как да не ми омръзне ТЯ/ТОЙ?
Автор: idealist Категория: Забавление   
Прочетен: 10269 Коментари: 9 Гласове:
1

Последна промяна: 09.08.2006 12:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Питам се понякога - кое е най-важното нещо, за да не ни омръзва човекът до нас? Как да направим така, че винаги да ни е приятно когато се прибираме в къщи при него или сме с него някъде?
   За мен, като един типичен скорпион, естествено е много важно сексът ни да е добър :) Което означава - много фантазия, никакви глупави задръжки и табута и т.н., и т.п.
   Добре де, но колкото и богата да е фантазията, времето все пак си казва своята дума. Месец след месец, година след година - и нещата рано или късно стават някак механични, еднообразни, скучни, не толкова привлекателни, не толкова възбуждащи.
   И тогава - какво правим? Някои опитват суинг. Други си завъждат връзка извън семейството. Или връзки. Но това решава само проблема със секса. Ами другото омръзване? Кое е нужното условие, за да ни е интересен и след 10 - 15 години човекът до нас?
  Сигурно отговорите са доста индивидуални. На някой вероятно им стига този човек да печели добре и да не мислят за пари? На други - да не ограничава прекалено или въобще личната им свобода? На трети - всеки да има кариерата си и да не си дишат във врата ежечасно, а да се откриват отново след всяка кратка или по-дълга раздяла, наложена от професионалните им ангажименти?
   За мен има една много важна и "основополагаща" предпоставка, кооято звучи така: Да е умна/умен почти колкото мен поне! :) Другите три неща също не са за подценяване, мисля. Въпросът е, че такива идеални партньори в живота много трудно се откриват. И ако се открият, ще се окаже че или имат много досадни роднини, или искат винаги всичко да става по тяхната воля , или .... :)
  Абе, съвместното живеене дълго време освен внимателен избор си е и умение да се правят компромиси, това е :)

П.П. Откъде да знам що го написах  това? :)))


Тагове:   как,   омръзне,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. an200 - Opit
09.08.2006 10:38
Otgoworite sa mnogo i raznoposo4ni...Az, w kruga na 6egata ,6te kaja,4e ni lipswa nedelnata izpowed:)),no da ne podhwa6tame temata za cyrkwata i rolqta i w jiwota na sywremennite hora...Trudno e da nameri6 balansa w ejednewieto,no i dwamata trqbwa da znaqt, 4e lubowta ne e ednokratno zawoewanie s bezsro4na garanciq,a proces,kojto se razwiwa wyw wremeto.Posokata zawisi ot na6ata inteligentnost, emocionalen zarqd i t. n.
цитирай
2. pti - Като истински късметлия
09.08.2006 10:43
отговарям, че "същественото остава невидимо за очите" :))
Когато не полагаш НИКАКВИ усилия да прекарваш времето си с тоя човек и НЕ си даваме почивки, не заради друго....ами защото нямаме нужда от това :)) ..... - тогава няма и да си задаваме такива въпроси.
Идеалната комбинация сме аз и той :))))
Дано има и други.... След 8 год. сме дори по-влюбени... не, не греша думата!
:))))
цитирай
3. uazi - Не знам защо искаш да прекараш ...
09.08.2006 10:52
15 години с един и същ човек. Все си мисля, че няма решение срещу скуката. Живота понякога го налага. Тогава е по-добре да го оставиш човека и всеки да си хване пътя, отколкото да го мъчиш и него, и тебе. След като мислиш за скука, значи не го обичаш достатъчно и тогава вече няма смисъл да се залъгваш със сложни системи срещу скуката.
цитирай
4. dinka - :)))
09.08.2006 10:59
И аз като pti мога да се похваля със същото!
Само дето имам на половината на нейната връзка...
И наистина дребните компромиси със собственото ни его е ключ към дългата и щастлива връзка.
За тези наши 4 години не сме се карали нито веднъж.
Казвам го с ръка на сърцето... Чудесно е и пожелавам на всеки щастието ни!
цитирай
5. анонимен - Чудесна тема, idealist!
09.08.2006 12:40
Бързам да ти кажа, че не си единственият, който си задава този въпрос! Защото в началото всичко е чудесно-любовта е огромна, страстта безкрайна, имаш нужда от постоянното присъствие на другия. Но после...., идва еднообразието, във фотьойла се настанява скуката, знаеш точно какво ще каже партньора ти, какво ще направи, как ще реагира в дадена ситуация. И най-често остава само сексът!
Казвам го от личен опит! Девет години връзка имам зад гърба си, от които пет години брак! И аз си мислех, че цял живот всичко ще е перфектно, идеално, но уви....! Чувствата ги има, любовта е жива! Но, преди всичко е привързаността!
Знам, че разнообразието зависи от нас- прочела съм хиляди книги и съвети на тази тема! Но, когато се прибираш късно вечерта в къщи, изморен от напрегнатия ден в офиса, а съботата и неделята не стигат само да си погледнеш домакинските задължения- желанието да потърсиш нещо ново, предизвикателно и интересно бързо се изпарява!
Но, имам надежда! Правя опити! Защото..., защото го обичам! Това е истината!
цитирай
6. анонимен - Еднообраието е навсякъде
09.08.2006 12:44
Скучно може да ти стане с всеки и с всичко. То си е до човека. Аз има приятел например. Той в училище всеки ден ядеше меденка. Следващата година ядеше всеки ден 2 сухи пасти "балкан". Направо ме изумяваше. Аз не съм така, аз поне през 3 дена трябва да ям нещо различно. Веднага ще изникне въпроса - ми кво...през 3 дена ли си сменяш гаджетата. Не. Просто от време на време си включвам въображението и си представям други хора. Малко ми беше гузно за това, ама...се разбрахме с приятеля ми че това не е изневяра, пък и май в Кама Сутра четох, че жените трябва да фантазират по време на секс, действа възбуждащо.
Другото, което на мен ми помага е като усетя че зациклям е се сещам колко ме е радвал тоя човек. И че утре може да умре. И както си казвам - днес не ми се прави секс се сещам че след това утре /всичко става/ може никога повече да не правя секс с тоя човек и поглеждаш по различен начин на нещата. Така е с другите неща. Вчера например се скарах със сестра ми. После реших, че няма нужда да се сърдя, щото...може скоро...или никога да не я прегърна...и така... Не че е хубаво да мислиш лошото на хората. Ама...като правиш нещата "като за последно" и им се радваш повече и няма време да ти омръзнат.
цитирай
7. анонимен - 4ydo
10.08.2006 14:34
imalo i tastlivi dulgogodi6ni brakove!e moq ne e takuv no ne mislq da se razvejdam!vupreki skykata!
Suglasna sum s vsi4ko napisani no kato ne mi se pravi ni6to da sujivq plamuka?
цитирай
8. ravia - има, има :)
30.11.2006 14:14
Аз съм от почти 16 години женен и това е най-страхотното време което съм имал. Имам невероятен брак и не бих го заменил за нищо на света!!! Безкрайно благодаря на Бог за страхотната жена с която ме е свързал за цял живот :)
цитирай
9. анонимен - ;)) както обещах ... от princess
21.09.2007 13:08
Прогнозите за много индивидуални отговори са оправдани. Всеки гледа различно на брака в известна степен. Някои хора са създадени за брак, за други брака е труден. Както под брак включвам всички негови варианти без правно обвързване. Моето мнение на скорпион е, че ако секса не е добър просто забрави ... ако е страхотен + човека ти стане най-добър приятел+е умен и интелигентен поне колкото теб= имаш шансове за траен успех. Когато човека до теб ти е най-добрият приятел можеш дори да му споделиш, че в секса нещо ти е омръзнало (сунг- защо не?), когато ти е най-добрият приятел просто нямаш нужда от други приятели толкова често и го допускаш толкова близо, колкото дори и секса не може да го допусне и дори да изневериш имаш потребност от него и приятелството му постоянно. Естествено, че не всичко е идеално, че без компромиси не може, но след като си намериш подходящият човек, което е изключително трудно, и ако и двамата се стараете да не ви е скучно всичко е страхотно (варианти много)!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: idealist
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3788623
Постинги: 444
Коментари: 6971
Гласове: 20400
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930